NOWA FORMA KONTAKTU z Zielona Linia
dla osób niesłyszących i słabosłyszących!
Do kogo skierowana jest usługa?
Usługa jest skierowana do osób niesłyszących i słabosłyszących, które znają polski język migowy (PJM) i które chcą uzyskać informacje o rynku pracy.
Jak skorzystać z usługi?
Są dwa sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:
- Porozmawiaj z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy, przez Internet. Połączenie jest możliwe z dowolnego miejsca i nie wymaga wizyty w urzędzie pracy.
- Jeżeli podczas wizyty w urzędzie pracy potrzebny Ci będzie tłumacz języka migowego, pracownik urzędu pracy połączy się z naszym konsultantem, który będzie tłumaczył rozmowę na język migowy.
Wymagania techniczne
Do połączenia z konsultantem Zielonej Linii potrzebny będzie:
- komputer lub telefon z kamerą i funkcją wideo,
- dostęp do Internetu,
- dostęp do aplikacji Microsoft Teams.
Istnieją dwa sposoby skorzystania z aplikacji Microsoft Teams:
- przez przeglądarkę internetową: Google Chrome lub Microsoft Edge;
- przez zainstalowaną aplikację.
Zaleca się korzystanie z Microsoft Teams w wersji przeglądarkowej, gdyż nie wiąże się to z pobieraniem programu, instalacją dodatkowego oprogramowania i zakładaniem konta w samym programie Teams.
Więcej informacji:
https://zielonalinia.gov.pl/zl-migowy?fbclid=IwAR0MKdhv-cmQLtPSqY--CxOMGqypNfApnmDrvU8CTlQySnjTHWVYuol-T_g