Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
ZobaczUrząd
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
NIP: 712-25-25-279
Godziny pracy urzędu | |||
poniedziałek: | 7:30 - 15:30 | ||
wtorek: | 7:30 - 15:30 | ||
środa: | 7:30 - 15:30 | ||
czwartek: | 7:30 - 15:30 | ||
piątek: | 7:30 - 15:30 | ||
Interesanci przyjmowani są w godzinach 7:45 - 15:00 |
Uprzejmie informujemy, że Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie nie rozpatruje korespondencji otrzymanej pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Zgodnie z ww. przepisem podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska),
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.